| Unbalanced | Unbalanced | Unbalanced | Unbalanced |
| Downstream Valve | Downstream Valve | Downstream Valve | Downstream Valve |
| YES | YES | YES | YES |
| NO | NO | NO | NO |
| NO | NO | NO | NO |
| NO | NO | NO | NO |
| NO | NO | NO | NO |
| 175g | 175g | 175g | 175g |
| 1 j/L (50 m depth, 50 bars and a 62,5 l/min breathing rate) | 1 j/L (50 m depth, 50 bars and a 62,5 l/min breathing rate) | 1 j/L (50 m depth, 50 bars and a 62,5 l/min breathing rate) | 1 j/L (50 m depth, 50 bars and a 62,5 l/min breathing rate) |
| YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) | YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) | YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) | YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) |
| 4 | 4 | 4 | 4 |
| | | |
| | | |
| Z+ | Z+ | Z+ | Z+ |
| | | |
| | | |
| Wrist / Console | Wrist / Console | Wrist / Console | Wrist / Console |
| auto adj. | auto adj. | auto adj. | auto adj. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| Segment | Segment | Segment | Segment |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| via Download | via Download | via Download | via Download |
| 100m/330 ft | 100m/330 ft | 100m/330 ft | 100m/330 ft |
| 21% to 100% | 21% to 100% | 21% to 100% | 21% to 100% |
| | | |
| 1.1 to 1.6 | 1.1 to 1.6 | 1.1 to 1.6 | 1.1 to 1.6 |
| | | |
| | | |
| ON/OFF | ON/OFF | ON/OFF | ON/OFF |
| | | |
| | | |
| | | |
| - | آكوالانگ | - | - |
| این شلنگ امکان حرکت راحت را به غواص میدهد و هوا را از قسمت اتصالات به دهانهی اینفلیتر منتقل میکند. | این شلنگ امکان حرکت راحت را به غواص میدهد و هوا را از قسمت اتصالات به دهانهی اینفلیتر منتقل میکند. | این شلنگ امکان حرکت راحت را به غواص میدهد و هوا را از قسمت اتصالات به دهانهی اینفلیتر منتقل میکند. | این شلنگ امکان حرکت راحت را به غواص میدهد و هوا را از قسمت اتصالات به دهانهی اینفلیتر منتقل میکند. |
| دکمه بزرگ (معمولاً خاکستری یا سیاه): ورود هوا به BCD از سیلندر. دکمه دیگر (اغلب قرمز): تخلیه هوا از BCD. گاهی هم یک دکمهی کوچک برای تخلیه سریع یا وصل کردن به دهان (دمیدن دستی) وجود دارد. | دکمه بزرگ (معمولاً خاکستری یا سیاه): ورود هوا به BCD از سیلندر. دکمه دیگر (اغلب قرمز): تخلیه هوا از BCD. گاهی هم یک دکمهی کوچک برای تخلیه سریع یا وصل کردن به دهان (دمیدن دستی) وجود دارد. | دکمه بزرگ (معمولاً خاکستری یا سیاه): ورود هوا به BCD از سیلندر. دکمه دیگر (اغلب قرمز): تخلیه هوا از BCD. گاهی هم یک دکمهی کوچک برای تخلیه سریع یا وصل کردن به دهان (دمیدن دستی) وجود دارد. | دکمه بزرگ (معمولاً خاکستری یا سیاه): ورود هوا به BCD از سیلندر. دکمه دیگر (اغلب قرمز): تخلیه هوا از BCD. گاهی هم یک دکمهی کوچک برای تخلیه سریع یا وصل کردن به دهان (دمیدن دستی) وجود دارد. |
| - | - | بله | - |
| Diaphragm | Diaphragm | Diaphragm | Diaphragm |
| Balanced | Balanced | Balanced | Balanced |
| 300b on DIN, 232b on yoke | 300b on DIN, 232b on yoke | 300b on DIN, 232b on yoke | 300b on DIN, 232b on yoke |
| YES | YES | YES | YES |
| YES | YES | YES | YES |
| 2 | 2 | 2 | 2 |
| 4 | 4 | 4 | 4 |
| 525g | 525g | 525g | 525g |
| 740g | 740g | 740g | 740g |
| YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) | YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) | YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) | YES to 40% O2 when new, out of the box (21% in Europe) |